Η χρωματική πρόταση «Integrity» αντικατοπτρίζει τη συμπεριφορά των ανθρώπων μετά τα lockdown.
Μετά από τα γεγονότα των τελευταίων μηνών, οι άνθρωποι αναζητούν και εκτιμούν την ισορροπία και ένα πιο ομαλό ρυθμό ζωής. Αυτή η νέα αντιμετώπιση, φαίνεται επίσης και στις αγοραστικές συμπεριφορές μας. Γνωρίζοντας ότι τα προϊόντα μπορεί να έχουν ταξιδέψει χιλιάδες χιλιόμετρα μέχρι να φτάσουν στα ράφια των καταστημάτων, οι καταναλωτές επιζητούν τώρα περισσότερο από ποτέ, την ασφάλεια και την ποιότητα από αξιόπιστες μάρκες. Η Integrity είναι μια αντίδραση στους γρήγορους ρυθμούς του νέου ψηφιακού κόσμου με τους γρήγορους ρυθμούς του. Δεν είμαστε πλέον στην προ-COVID υπερκαταναλωτική περίοδο, όπου ο καταναλωτής πετούσε αμέσως ότι πάθαινε ζημιά. Τώρα οι άνθρωποι ψάχνουν όμορφα και φυσικά πράγματα (αντικείμενα ή προϊόντα), που θα αντέξουν στο πέρασμα του χρόνου.
«Η κοινωνική και περιβαλλοντική συνείδηση έχει γίνει σημαντικός παράγοντας στις ζωές μας και επηρεάζει τις επιλογές που κάνουμε. Τα προϊόντα που είναι από αξιόπιστους προμηθευτές, προσεκτικά κατασκευασμένα και από φυσικά υλικά, γίνονται πιο δημοφιλή. Αυτά τα προϊόντα και τα υλικά, φέρνουν τη δική τους χρωματική παλέτα μαζί τους. Αυτά τα χρώματα, συνήθως είναι εμπνευσμένα από τη φύση και δημιουργούν ήρεμους και αρμονικούς χώρους. Η ειλικρίνεια και ο σεβασμός είναι χαρακτηριστικά κλειδιά της τάσης μας με τίτλο Integrity».
Justyna Korczynska, Crown Design Studio